با درود اینجانب مصطفی صالحی ساداتی
که در تاریخ ۱۵/۱۱/۱۴۰۳ در بیمارستان دی عمل اپلیشن فریز توسط دکتر اورعی بر روی بنده انجام شد، بینهایت سپاسگزارم از دکتر چون در این مدت هیچگونه آریتمی قلبی نداشتم.
دکتر متخصص قلب و عروق در اصفهان قرصهای پلاویکس و آمیودارون را قطع کرد و هیچ قرصی جانشین آمیودارون ندادند حال سوال من اینه که آیا نیازه از قرص مثلاً کنکور استفاده شود یا خیر ؟در ضمن قرصهای مصرفی بنده در حال حاضر ۱-اپیکسابان ۲-قرص والزومیکس ۱۶۰ و رزوواستاتین ۲۰ می باشند.
سپاسگزارم از پاسخ شما
لطفاً جهت ثبت نام ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید.